login::  password::




cwbe coordinatez:
101
63533
21851
3748447
3763211
3763766
3786594
3790514
3790678
3791022

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::
total children::1
show[ 2 | 3] flat


pozri. ak chces, tak mozeme diskutovat na tuto temu, ale nemam zaujem citat, ze generujem somariny. to potom stracam chut vobec vyjadrovat sa k tvojmu nazoru.

to ze nevies o com pisem neznamena, ze do veci vidis. takisto aj ja sa mozem mylit a ty mi to vysvetlis. diskusia moze vysvetli veci rovnako tebe ako aj mne. alebo ta mam brat ako chodiacu pravdu? mozno aj k tomu sa dopracujem. nikto nevie.

zakladom zivota je kyslik. suhlasim. aky vyznam vsak ma kyslik tam kde elektrony neposkladaju molekuly, molekuly zivu hmotu-cloveka, ktory by ten kyslik pouzil? nepisal som ze zakladom zivota je elektron, ak ano pastni mi sem ten moj text, v ktorom sa tak vyjadrujem.

moj prispevok mal hodnotu relativnu. v tvojom pripade som somar produkujuci somariny. dakujem.

ano, v atomoch su elektrony a su dolezite. keby tam neboli, fungovalo by to inak. a?
vysvetli mi ako. naozaj ma to zaujima.


ps: prosim vas diskutujme. otazky a odpovede. sudit inych ci pisu somariny alebo nie si nechajte do baru pri pivo. aspon sa budete moct na a o com bavit. ak niecomu nerozumieme, tak sa miesajme do diskusie az ked budeme mat nejake skutocne argumenty. alebo snad je lepsie nepisat vobec nic?




0000010100063533000218510374844703763211037637660378659403790514037906780379102203791660
juraj
 juraj      13.03.2008 - 21:09:28 , level: 1, UP   NEW
nie, ja hovorim, ze riesit taketo veci o elektronoch je zbytocne, lebo pre zivot je toho potrebneho strasne vela. ano, bez elektronov by nefungoval. a bez miliona dalsich veci tiez nie. nevidim, co je na elektronoch take specialne, ze si zasluhuju vyznacne postavenie.

tak isto nechapem, co ma pocet elektronov na valencnych vrstvach spolocne s cimkolvek v mysli (inak ako pocet protonov v jadre kyslika).

fungovali by inak, neviem ako, ale urcite inak. nevravel som, ze nie su podstatne, hovorim, ze podstatnych je tolko veci, ze nechapem, v com su elektrony take vyznacne. keby nebol kyslik, museli by sme (antropicky princip) najst inu cestu.

to, co som povedal je, ze to, co si napisal ty je podla mna odveci nicnehovoriace tvrdenie typu "obloha je modra". nechapem, co si tym chcel povedat.

tak este raz -- ako suvisia elektrony s tym, ze bez nich by nas sucasny mozog nefungoval tak ako funguje (a mozno by neexistoval ziadny iny mozog, ktovie)?

000001010006353300021851037484470376321103763766037865940379051403790678037910220379166003792273
1465
 1465      14.03.2008 - 02:46:45 , level: 2, UP   NEW
no ja sa to snazim tiez len cele pochopit a snazim sa najst zakladny kamen vysvetlenia. skusam to cez elektrony, lebo sa aj podielaju na nasom mysleni. aspon si to myslim. ak pri nasom mysleni nepouzivame elektronicku cast naseho tela, tak sa mozno mylim. a samozrejme som pripraveny prijat inu skutocnost. samozrejme logicky pochopitelnu. ved sme predsa ludia. kyslik vnimam pri nasom mysleni ako palivo. nieco ako ked dodas stavu do auta, elektricku energiu do stroja, o to myslenie sa postara engine. uvedomujem si, ze bez kysliku alebo elektronu by sme sa neobisli. len ako som napisal, myslim (myslel) som si, ze tie elektrony maju viacej spolocne s myslenim. vykonavanim mysliacich procesov a hlavne pri spolocnej komunikacii s pozitronom moze byt prepojeny so snovym svetom, ktory je pre nas tajomny. antielektron v nasom tele urcite je a pracuje. antikyslik neviem. zatial som nepocul, necital, nevidel dokument, ktory by rozpraval o existencii antikysliku v zivych orgranizmoch. zatial co ten pozitron je sucastou kazdeho atomu. co moze znamenat, ze je v celom nasom tele.

ale ved obloha je modra :) vtipkujem.
viem ze skor nez niecomu zacneme verit, treba si to overit. a s tym suhlasim.

000001010006353300021851037484470376321103763766037865940379051403790678037910220379166003791705
juraj
 juraj      13.03.2008 - 21:34:55 , level: 2, UP   NEW
a este posledna vec -- preco som vobec reagoval. uchadza mi suvislost medzi learyho 8 obvodmi a 8 elektronmi.

to, ze je elektron dolezity pre svet neznamena, ze na makro urovni ma cislo 8 tiez nejaky vyznam. to mi pripada akurat ako numerologicka hra, dokonca aj na numerologiu dost zla...

00000101000635330002185103748447037632110376376603786594037905140379067803791022037916600379170504063627
ma
 ma      14.06.2008 - 12:06:09 , level: 3, UP   NEW
ja tiez nevidim nic zaujimave na elektronoch z pohladu tohto klubu.
necital som uplne vasu horlivu diskusiu :) ale niektore prvky maju viac a ine menej elektronov na poslednej vrstve (ci ako to vraveli na strednej?). z hladiska vedomia sa vsak zaoberat elektronami podla mna nejde. ani leary ziadne elektrony nespominal pokial si pamatam

0000010100063533000218510374844703763211037637660378659403790514037906780379102203791660037917050406362704064001
       14.06.2008 - 15:13:57 , level: 4, UP   NEW
nie kazdemu je sudene mat to poznanie. samozrejme kazdemu je sudene poznat cestu k poznaniu.

cital by som knihy ohladne toho:
Stephen Hawking
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking
,aby si clovek predstavil pribliznu, relativne presnu definiciu casu, priestoru a singularitu.

potom:
Richard P. Feynaman
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
, aby si clovek vedel predstavit svetlo ako zakladny nositel informacie a akym sposobom tu informaciu prenasa (protokol,rulez svetla). spoznat informacnu komunikaciu medzi fotonmi a elektronmi.

nasledne. tuto cast necham uz na kazdeho individualne, ale nieco o chcemii a jej obsadeni v roli fungovania organizmu. mendelejovu tabulku, ktora je vlastne abecedou a gramatickymi pravidlami chcemie. neuronove siete (mozog) a rola elektroniu v biochemickoelektronickej centralnej neuronovej sustave a potom mozno prideme aj nato ako vznika moznost mysliet a preco ma osem obvodov. je to preto, lebo aj nas priestor na myslenie je vytvoreny na zaklade fyzikalnych zakonov molekularnej urovne.

toto vidim napriklad ja spolocne v learyho praci. ked som cital jeho knihu pri ktorej opisoval principy (asembler) ludskeho hardveru, tak som citil, ze su to symboly slova, ktore ma podvedome riadia. neskorsim studiom a praxou som zistil, ze v mojom zivote existuje ta pravda o 8-ich logickych obvodoch. inspirovalo ma to hladat dalsie informacie, ktore tu v skratke ponukam.
su to len voditka a nato, aby sme mohli spolocne vidiet niektore veci rovnako, tak musime mat podobne vzdelanie a jazyk, aby sme si rozumeli. niektori ludia tu na kyberii poznaju learyho (nielen ho citali) a tym padom chapu co mal na mysli. ti ktori nechapu, tak hladaju svoje vyjadrovanie, jazyk a jeho formu v inych studijnych materialoch (napr. horoskop). ja som chcel poznat svoje telo do fotonu, lebo len v takych momentoch mozem vediet o sebe vsetko a slobodne sa pohybovat.

pomohol mi pri tom Jezis Kristu - Novy Zakon, ktory to cele nastartoval a potom mnoho nabozenstiev mi pomohlo vidiet skutocnost v roznych obrazoch. veda potvdila nabozenske texty. matematika ich opise. clovek ich premeni v algoritmy. pocitace nam to zobrazia virtualne a konecne sa clovek stane panom casu a priestoru (PC VR), v ktorej bude moct vidiet a aj zastavit cas pri pozorovani UNPACK reaction prveho atomu. potom zistil, ze ANALOGIA existuje a preto bude jednoduchsie takemu cloveku ukazat analogiu medzi elektronmi (ich informacnom potenciale v atome) a konstrukciou mysle (molekularna uroven centralnej neuronovej sustavy a jej imaginarnej produkcie).

add haluz: samozrejme to cele moze byt len moja haluz (a samozrejme aj inych).

000001010006353300021851037484470376321103763766037865940379051403790678037910220379166003791705040636270406400104064109
ma
 ma      14.06.2008 - 16:28:23 , level: 5, UP   NEW
neviem preco to beries tak fyzikalne vsetko - az by som povedal metafyzikalne :) ten learyho model je velmi prakticky a vysvetluje rozne urovne vedomia. tahat sem elektrony a fotony sa mi zda zbytocne - alebo o ake poznanie nas to obohati? ci ty len zasnes nad tym, ze svet je tak komplikovany a funguje? ano, je to tak. ale mozno to nieje nutne stale analogiami komentovat kedze tie analogie su zufalo priblizne.
ja ani neviem co je to presne elektron. lebo ten nazor ze su to castice co obiehaju okolo jadra tak ako planety okolo slnka je vraj nespravny. kvantova fyzika ma na veci uplne odlisny pohlad. a z takychto neurcitych pojmov ked este chces tvorit analogie... tak vysledok je tazko zrozumitelny.

00000101000635330002185103748447037632110376376603786594037905140379067803791022037916600379170504063627040640010406410904064747
       14.06.2008 - 21:17:42 , level: 6, UP   NEW
nuz je mi jasne, ze si nerozumieme, lebo mame rozdielne zaklady opisovania reality okolo seba a vo vnutri nas. tak preto nerozumiem tvojemu textu a jeho vyznamu. z mojeho hladiska to mas pomiesane vsetko, tak ako sa to tebe zda pri mojom vyjadreni. nevadi. nechame sa prekvapit.


00000101000635330002185103748447037632110376376603786594037905140379067803791022037916600379170503792262
1465
 1465      14.03.2008 - 02:22:14 , level: 3, UP   NEW
ja nepoznam numerologiu. co znamena cislo 8 v numerologii? ty vies?